Warning: Creating default object from empty value in /home/romania/domains/german-wings.ro/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36
21
Nov
2014

Lufthansa trece printr-un mic rebranding

Lumea nu va fi completa pana cand unele companii aeriene nu vor avea propria divizie de low cost, iar asta, nu poate fi decat o stire imbucuratoare. Uneori, nu toti turistii simt nevoia sa fie ghidati la fiecare pas al procesului de rezervare si imbarcare, iar un pret redus pentru zboruri poate fi parte din distractie. Oricum, se pare ca Lufthansa a decis sa se alature celorlalte companii mari care se concentreaza asupra modelului de discount. Strategiile au fost deja creionate in acest sens. Un powerpoint nu este inca disponibil, dar se pare ca obiectivul ar fi fuzionarea operatiunilor europene cu cele locale in asa fel incat costurile sa fie reduse, iar eficienta sporita. Incepand cu 1 ianuarie, zborurile aferente vor fi administrate printr-o filiala Germanwings, intrucat compania doreste sa devina competitiva in aceasta zona.

Lufthansa

Munchen si Frankfurt ocolite de strategia Lufthansa

Zborurile de pe aeroporturile din Munchen si Frankfurt vor continua ca si pana acum, intrucat strategia nu implica si aceste doua mari orase.

Nu s-a convenit inca asupra unui nume si branding nou, dar Lufthansa va dezvalui aceste detalii in viitorul apropiat. Asadar, turistii vor avea o varianta in plus de luat in considerare atunci cand vor cauta zboruri ieftine in interiorul continentului. Sigur, ar fi ideal sa fie disponibila si o varianta accesibila a clasei business, dar este improbabil ca asta sa se intample in curand.

X